Heeeellu:D

Idag efter skolish (Som var booring btw)
så gick a gang till stan;)
Fast Linn och Frida gick och fikade:p..
Sen.. massa annat;D

Vi gick hem te Kela later och gjorde LÄSKIGT SNYGG MAKEUP asså..;)
gaah! vill ha nån bild.. (frågar Tinajs imorrn;)

Sen skulle jag hem ;(..

Men efter att jag virrat runt i ca 30 min och hittat en väg jag kännde
igen:)..
Så kom Tina och hennes mamma och plockade upp mig och skjutsade hem^^
Det va så snääällt:)

Ibland känner jag ärligt talat att andras föräldrar bryr sig mer än mina egna:P..
aja.. :) Kanske bara som jag tkr de verkar så:P..

(Har märkt att det är asläskigt att behöva gå själv i mörker)
ca 6-7 km för dom som undrar:P

Imorrn ska Kela, Jag och Tina till sundsvall^^
(LEDIGAAA!!) ^^



Btw. Märkt bilden on my hair i föregående inlägg?:P
#1 - - SIEL:

fint :D

#2 - - Shirin N - fotoblogg:

Svar: Det var UNDERBART!:)

Till top