Don't Worry Be Happy!^^

idag var ju Sara och jag i sundsvall!;D
Känner mig på så otroligt bra humör!^^
2 Incidenter

sara skrattar.. Och några killar typ härmar henne;)..
Jag = Jag Diggar verkligen Sundsvallsfolket!..
Kännde bara för att skriva det;)..

Och när vi skulle köpa dricka..
Så höll nån ''dam'' på att ramla;P..
typ halka till lite..
Fan va vi börja asflabba!!!;D
hehe (tror inte hon hörde) stackarn;)

Köpte lite saker med!:D
fast jag hade lite pengar


NäsPiercing Peace, 25 kr Glitter
NI fattar inte hur svårt det var att fota
några millimeter stort objekt!!


Vitt tyg med noter, Ohlssons 49 kr/m
Ska sy en kjol!^^


This Is It DVD ^^ Rocks 199 kr.....................Affischen!! klicka för förstoring
och på köpet fick man en stoor affisch!!^^ (stavning?)
Och man fick vara med i en tävling om en T-shirt;) Michael J ofc!!;D

Nu ska ja me mama te stallet en sväng:)
(Btw ska försöka ta en ny bild på piercingen sen;)
Det har jag nu gjort^^ 22:00 sö u knöw;)


BTW idag vare visst Hampus födelsedag!:D Så GRATTIIIS haampus!!^^
#1 - - CLIP:

thiiiiiiiiis iiiiiiis iit!

Till top