Midsommarafton!

Önskar att jag kunnde lägga in massa bilder nu! Men har inte så många för tillfället.. Ska låna lite från mami och papi sen!  Så lägger KANSKE in fler imorrn!

Vi har ätit en massa hela dagen! Middag, efterätt, fika.. Ok.. Det blev inte så mycket  egentligen.. Men mätt blev man!
Och så har vi kört lite tävlingar med priser! Typ pilkastning och sånt! Mest för de yngre.. men jag tycker det är kul ändå!
De e massa priser! Sen så får ettan välja först.. Sen tvåan.. osv!
Sen så har vi sprungit runt stången och sjungit!   och så har jag ''hängt'' lite med mina småkusiner! Dom e assöta!^^



Fin bild huh?.. Katten som jag vann!;D Såg att min lillasyrra ville ha den! Så jag valde den (för jag visste fler ville ha den, och hon hade hamnat på näst sista plats) Tänkte ge den till henne! Men just då ville hon inte ha den längre.. '' Man ska behålla det man valt....'' hm.. Nytt försök imorrn!
Till top