Tjo!:D

En sak först. Va ju och kollade på Show Biz i fredags:P Det var typ 1500 pers där!!!! Och jag gissade 400.. hahah

Har vart på grillning!! Man kunnde klä ut sig om man ville! De va typ bara 5st som hade gjort de(A)
De var Tinassyrra och hennes kompisar och Tina, hampus, kela och jag!;D
Vi 4 dygnade btw! Hampus och jag badade 2 ggr! kl 4 och typ 6!;D Men dom andra var latisar<3
Som följde inte med när vi ville bada 6..
När vi kom tillbaka så sov dom.. Så vi väckte dom genom att krama ut vattnet från våra badkläder på dom!^^
Ingen aning hur vi fördrev tiden.. Men kul vare!^^

Och idag (söndag) skulle my familia åka och kolla på några uppträdanden för att fira 4th July ni vet :D
Höll på att somna minst 60 ggr...... Och vi åkte till bla. macken (Köpte glass!, mums!^^) en strand och dit dom uppträdde. Somnade VARJE gång!!! Och vi åkte inte längre än 15 min i taget x)
Sen somnade jag i soffan i sisådär 4 timmar när jag kom hem också(A)

OMG!! Hampus och jag goes fjååårtizzar!!                                                               Kela goes  Trasdocka!

Nyss vart och spelat fotboll men Julia, Siss och Markus!;D

#1 - - Friida:

VAD SÖT DU ÄR FRIDA;O



Vilka av skorna har du ;o?

#2 - - hampus:

AHAHA,snygg man kanv ara alltså!:)

#3 - - kela:

och som vanligt ser man stööööörd ut x'D

Till top