Veckans blogg - röstning! Del 1

Alla som har anmält sig får rösta 1 gång på sig själva men alla andra kan rösta hur många gånger de vill!=)

Ett tips är att skriva på eran blogg att ni är med så kan era läsare kanske rösta;)

Ni får rösta fram tills 8 Januari=)     

Lycka till!

Tävlande!:

www.fotonavemma.blogg.se

www.malinhee.blogg.se

www.clip.blogg.se

www.saaakisss.blogg.se

www.aasajulia.blogg.se

www.lindaabrahamsson.blogg.se

www.lisamatildahallberg.blogg.se

www.akhtari.blogg.se

www.sofiaocherica.blogg.se

www.linneaeleonor.blogg.se

www.naslundjosefin.blogg.se

www.innebandymalin.blogg.se

Och det var en som kommenterade som mAria. Jag lyckades inte hitta hennes blogg.
Om du läser det här maria så kan du bara kommentera så kan jag lägga till din blogg=)
#1 - - CLIP:

shiiiit, jag är med, en röst på clip!

#2 - - CLIP:

oh! yeey me!:)

#3 - - CLIP:

vad gör du då?=)

#4 - - Emma-F O T O B L O G G:

Jag kom med!!:D

#5 - - LINDA:

vad kul! :) röstar på mig, haha

#6 - - E- Bloggen om mode & skönhet- Tävling pågår !:

Kul :)

#7 - - E- Bloggen om mode & skönhet- Tävling pågår !:

Kul att du är med :)

#8 - - Emma-F O T O B L O G G:

Jag röstar på mig själv:)

1.fotonavemma<3

#9 - - Emma-F O T O B L O G G:

Jag röstar på mig själv:)

1.fotonavemma<3

#10 - - Ida:

Fotonavemma.blogg.se

#11 - - Tina:

Jag röstar på fotonavemma.bloog.se

#12 - - neda:

jag röstar på 1.fotonavemma :)

#13 - - akhtari:

självklart en röst på min snygga blogg ;)

#14 - - akhtari:

jag röstar självklart på min blogg ;) så en röst på akhtari.blogg.se<3

Till top