Vad tänker du när du ser den här bilden?


Jag tänker fyfan..
Hur kan det vara så orättvist?..
Vi lever i ett överflöd..
Och de har inget alls?
Vissa kanske inte enns har familj=(..
Mat.. Medicinsk utrustning.. vatten..  Och det allra viktigaste kärlek..
Kärlek kan man inte leva utan..
Jag har miljontals tankar i mitt huvud..
Skulle kunna skriva hela natten.. Ni får nöja er så här..
Miljön.. Svält.. barnarbetare.. sjuka.. föräldralösa
and so on..
#1 - - E - Bloggen om skönhet & mode ! - Tävling pågår !:

hemskt..

#2 - - ELLEN - eecederholm.se:

sjukt att det kan bli så orättvist!



tack så mycket :$

det är bra hur är det själv?

#3 - - Nikki:

Tack för din röst!

#4 - - Maria - livet i Milano ☆:

jo världen är otroligt orättvis :(



med mig äre fint, med dig?

#5 - - Nikki:

§Rösta gärna på den snyggaste!

#6 - - Nikki:

SV: Taack :)

#7 - - ELLEN - eecederholm.se:

kollar på tv, ska snart sova.

sjlvdå? :)

#8 - - CLIP:

jag gör inte så mycket, msn och så!

vad gör du?:)

#9 - - E - Bloggen om skönhet & mode !:

jaa..

#10 - - sara:

buuu:(<3

#11 - - CLIP:

fy faan var hemskt det är!

#12 - - Gabriella:

ush va hemskt :(

Till top