#1 - - linn:

sv: härligt :)

#2 - - CLIP:

JUST JA! jag glömde säga det , I´m stupid. men nej, den fanns inte, och de skulle inte få in den, var inne och frågade häromdagen! de fick bara en leverans utan tidningen,tyvärr! men de sa att den kanske fanns på någon större mataffär, inte här, men kanske någonstans där du bor?:)

#3 - - ERIKA:

Sv: Jo, det gjorde faktiskt ganska ont, haha :)

#4 - - Anonym:

svarar på komentarer sj då

#5 - - ERIKA:

Sv: Haha, men det är ju inte jag i videon :)

#6 - - Ammi:

sV; vad kul det har inte jag gjort än :)

#7 - - CLIP:

du kan ju titta om du kommer dit iallafall!:)

#8 - - jennifer:

sv: jag har köpt den på gina,förstår inte hur jsg kunde handla där, men den var söt =) haha,tack :P

#9 - - dannie:

Idag har jag bara tagt det lugnt. Trånat, pluggat osv! Dudå?



Tack!

#10 - - It´s you and me baby !:

Jag ser på film :)

#11 - - jennifer:

sv: bara inte riktigt min typ av affär, jag skäms över att säga det, men jag gillar märkes kläder och handlar helst på NK eller där det finns märken, såinte alla springer runt i lika dana kläder ;) hahha

#12 - - ERIKA:

Sv: Hahah, jag tog bara någon från youtube ;) Hahah!

#13 - - CLIP:

ja du får göra det!:)

#14 - - jenny:

haha roligt

Till top