Skoldag Nr 1 !!

Ska vi see:P...
Jag tänkte mig att det skulle bli en kort skoldag då vi gick igenom nya saker bla bla...
Men vi hade vanliga lektioner??... -.- hehe
Tog inte med mig gympakläder:P.. SMARTASS!
Och sen vare Spanska.. De e nog de värsta ämne jag vet.. :(.. No Comprendo..
Vi spelade spel:P..
Elin: Översätt: hur gammal är du?
Sara: Åh, jag kan inte de där..
Jag: 14???

De var ju bara på skoj;).. Men vår lärare stog och rättade mig och bla blää..
Sen hade vi  No:(.. Och lunch! var superhungrig^^ pannkaka på menyn<33
Seeen.. tråkig musik.. Bild^^..
och gympa!:P..
Vi har en ny lärare som typ är från polen:)..
Lite kul dialekt;).. men jag dömer ingen!^^
Och även om jag inte var med:P.. så vare kul;)..
Jag Kela och tina hoppade lite hopprep:P.. Sounds fun?;).. Maybe;D
Sen tog vi fram en sån där stor tjock matta och en trampolingrej(?) ingen aning om vad det heter;)
Så hoppade vi;).. mest Frida och jag som var otroligt coooola och gjorde volter!^^
Var riktigt kul!^^.. Jag har faktiskt en video:P.. men min dator e dum såå x)
Och later this evning.. äre Body combat!
That's all fro now!
Puzz&Kram :)

Skuggish figurer på skolann:P..

Btw svarar på kommentarer när jag kommit hem från Body Combaten^^
#1 - - Ida:

Inte mycket, läser bloggar. Sj? :)

#2 - - Emma-F O T O B L O G G:

Händer imorgon?=)

#3 - - Michael Jackson - Minnesblogg:

Svar: Ja. Grattis! :D

#4 - - E- Bloggen om mode & skönhet- Tävling pågår !:

Coolt :D

#5 - - Emma-F O T O B L O G G:

Vara med kompis tro jag!;)

#6 - - alexandra:

okej:D

#7 - - CLIP:

ooh, gott med pannkaka:)



tack så mycket:)

Till top