oops i did it agin..

DET HÄR INLÄGGET SKULLE JAG LÄGGA IN IGÅR MORSE!
MEN SÅ BLEV DE I NTE:P aja!

Sov till 2 idag igen -.-...
hatar verkligen det:P..
Ska ställa klocka imorrn^^......
Jag skulle kunna göra ett nytt inlägg med nyår:P..
Men jag tyckte inte det händå så mke:P..
Farmor var inte där för hon var sjuk..
Och jenny var med sin kille..
Så ganska tråkigt!..
Och mamma gilade inte enns min present... Det såg man -.-..
Varför tänkte jag inte på att köpa nått mer?=/..
För jag trodde det var typ 1 vecka kvar till nyårsafton-.-..
Det hade varit mycket roligare att va med kompisarna!^^
Aja:P...
Jag försökte fota fyrverkerierna igår../idag..
Misslyckat!.. Vi hade inga vanliga raketer.. (SLUT!)
Så jag visste inte om det skulle stå kvar på marken eller flyga upp:P..
(jag måste ställa in till mörker på marken och skakskydd när den åker upp,
har ingen aning vad det kallas men det får heta så^^)
Puzz&Kram :)



#1 - - CLIP:

so do I!



fina bilder:)

Till top