Min lilla dag:P..

Jora provet gick hyfsat!;)...
The Surprise..
Jag hade glömmt att jag skulle vaccinera mig idag! (Gardasil)
Och jag fullkommligt hatar sprutor!! xC
Fobiiii..
Så det förstörde min dag so far..
men sen så var jag med Sara och vi skulle gå och se AVATAR^^
Den var jättebraish;)
Jag vet inte vad mer jag ska säga:P..
men om jag betygsatte den såå skulle det nog bli..
3,6325656846657654 av 5 kanske?;) kankse 4/5:)
Nu sitter jag och dricker lättdryck så jag håller på att spy-.-..
Då undrar nu säkert varför?.. Därför!.. elr ja har ingen aning..
That's all for now:P..
Puzz&Kram :)

#1 - - jenny:

så bra film!

#2 - - SARA:

du har ingen aning om hur man betygsätter ditt puck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:O

#3 - - CLIP:

ah, vill se!!:D

#4 - - Nikki:

Tycker du bara Avatar va okej? Jag tyckte den va gryyyymt bra! :)

Till top