Min lilla dag i fickformat!

Träningen: ok.. Jag var på bajs humör redan innan-.-..
Men när det inte gick bra blev ja ganska (jobbig??)..
Jag sluutade liksom anstränga mig..
Och då börjar tränaren säga.. du är trött?.. trötthet.. osv osv.. ;)
Inget illa ment eller så! han trodde nog de va så:)..
Men jag hade kunnat springa och göra mer.. om jag haft lust;)..
Och höjdpunkten på träningen måste ha varit den fina sparken på mitt knä.. Aotch!
Och att jag stog ute i shorts och jakan min och väntade på papa som skulle hämta mig
i typ.. en kvart?
hemma:.. Vi gick upp till den så kallade toppen..
Det är som en lång väg som går upp till.... toppen??.. damn svårt att förklarx)..
Vi drack lite choklad och fikade osv^^
Nu: Nu har jag precis pratat med Sara på telefon:P...
Och vi ska gå och se AVATAR 20:45 ikväll^^
yay!!..
ändrade planer:P...  skola imorrn osv..
Men nu ska jag nog dusha!:P..
Puzz&Kram :)




#1 - - Emma-F O T O B L O G G:

Bloggar!:)

Det är svårt att förklara men det kommer nog upp ett inlägg om det nästa vecka!!:)

#2 - - Sissi:

fin header :)

#3 - - Michael Jackson | Minnesblogg:

Sv: Ja, lite. :P

#4 - - Ida:

Okej. Nä, inte så mycket. Bara varit hemma & tagit det lugnt. :)

#5 - - patricia:

var det inte kallt?? :P :D

fin blogg

#6 - - Michael Jackson | Minnesblogg:

Sv: Jag med. ;)

#7 - - E- Bloggen om mode & skönhet:

Vad har du gjort idag då ? :)

Till top