#1 - - Gabriella:

okej :)

#2 - - Maria - livet i Milano ☆:

coolt =)

#3 - - Gabriella:

ne inte mycket :) sj?

#4 - - CLIP:

jag gör inte så mycket, tittar på tv och så! vad gör du?:)

#5 - - georgia:

haha häftigt :P

#6 - - Gabriella:

okej :)

#7 - - LINDA:

haha ja, okej :)

#8 - - CLIP:

aabsolut! jag ska säga till när det är min episod på house, hah!

annars har jag inte gjort så mycket, är sjuk så jag har bara tagit det lugnt:)

vad har du gjort? varit i skolan?:)

#9 - - Leia ♥:

Tycker också det var bättre innan!

#10 - - dannie:

De verkar ha tagit bort det men du hittar det på Kenzas blogg också!

#11 - - emma:

Jackson är så grym älskar hans låtar =)

#12 - - Neha:

JO jag tror jag sett den:D

#13 - - Before29:

ja men mkt bilder är alltid uppskattat!

#14 - - Michael Jackson | Minnesblogg:

Sv: Ja, det är riktig hemsk. :(

Till top