Historian om Frida A-Lind....


DET VAR EN GÅNG EN LITTLE GIRL..
hennes namn stavas ganska enkelt må ni tro.. G.Y.Z.X.Y.W..
men där ljög jag.. det är lite svårt att uttala kanske...
Det uttalas iallafall F.R.I.D.A tro det eller ej..
Allt började den 12 December 1995.. ca 18:50 eller 06:50..
en liten unge som var som alla andra barn...
Lite tjockis.. älskade att sova.. skrika.. OCH ÄTA!<3
Sen så har detta lilla barn lagt på sig en massa kilo...
(Tro mig.. det la hon på sig när hon hade brutit alla
ben i kroppen sen hon ramlade på
fotbollsplanen...)
Sen har det bara gått framåt...
En aning kreativ Chic som bryr sig mycket om allt som har med
förbättring i världen att göra.....
Som den lilla slutklämmen.. Så ska jag berätta nått kul och pinsammt om denne person..
tyvärr så kommer jag inte på nått..
sååå.. ni får vänta tills den dag jag kommer på alla mina pinsammheter..
(Det brukar ofta vara om jag vaknar kl 06:12 som jag kommer ihåg allt..



Btw så var det inte They don't care about us på VH1.. Bara i USA!!;(





#1 - - Neha:

Jag ser på rosa pantern (den riktigtga)

#2 - - CLIP:

gah, irriterande!!

#3 - - Anonym:

haha oej :D

#4 - - Neha:

Jag hat inte heller sett den förut emnden är väldigt rolig:D

#5 - - CLIP:

gaah! den borde väl komma upp på youtube snart iallafall!

#6 - - Neha:

Haha gör det. Pappan i brudens far är huvudpersonen^^

#7 - - Neha:

Hahaha okej, den är också rolig:D

#8 - - Gabriella:

ne inge tar de lungt :) sj?

#9 - - Gabriella:

ne inge tar de lungt :) sj?

#10 - - Anonym:

tacktack :D

Till top