hej allihop^^

Efter skolan idag så hade jag musik:)
Inget speciellt:P..
Men efteråt:D..
Så var jag på en affär som heter ''Döhäftigt''.
Den var seriös döhäftig!! heheh humor;).
Närå men ja skulle kolla efter lite grejer som jag skulle vilja sy på kläder:)
Fanns jättemycke bra grejer!:D
Ska dit nästa vecka kanske och köpa lite stuff;D
Och sen så var jag på Erikshjälpen. En seconhandaffär i våran pyggmestad:P..
Och skulle se om ja hittade lite vad som helst:)
Hittade en fin väska;D bild seeen..
Mer då?:D.. Ska på H&M i veckan och köpa lite svarta t-tröjor;)

Nu funderar jag på vad jag ska hitta på:P..Humor^^

Hur ful kan man va? Lika ful som ja:P

Undvik att kolla på mitt stökiga rum i bakrunden x)..
#1 - - Anonym:

ute sj ?

#2 - - Samira:

Hej sötnos:)

kolla in min blogg och komentera!<3



//Kram



www.lovedevin.blogg.se

#3 - - It´s you and me baby !:

du får städa :D

#4 - - LINDA:

:p

#5 - - Anonym:

din mama

Till top