Hallå alla blöta kalla..

För de som undrarde om jag klarade
mig från att åka till sjukhuset imorse på gympan=) (skridskor!)
Så kan ni andas ut;)..
I annat fall på skolan.. Så tvingade min mentor
mig att gå på ett elevrådsmöte ja inte ville gå på..
Fast då gick Frida;)..
Men hon fick inte va där:S..
Så de blev jag-.-......



Lite snälla ord till min mamma som hämtade
mig nere vid busshållplatsen!..
Vänta.. hon sa hon skulle hämta..
Men kom aldrig!!-.-..

Tina och jag går till bussen:P
Fryser som fan!..
Jag smsar mamma och frågar om hon kan hämta mig.
Så slipper jag gå 1 km i uppförsbacke i 1 å en halv dm snö, med mina skridskor (i väskan dåra!)..Och snöstrorm?)
Hon svarade inget-.-..
Jag smsade igen..
Hon svarar:.. Ja antagligen
Happ jag klev av bussen vid ca 14:15.. Ingen mamma och bussen gick
typ 14?.. hon borde stå där med andra ord..
Jag dör såklart inte av att gå!.. Men hon sa att hon skulle komma-.-..
Hela
mitt hår frös..  Ni skulle sett tomatfejjan!.. kallt som fan..

trååkiga biiilder..

Just nu sitter jag här i mitt rum:P..
Äter en Risifrutti^^.. Och fryser!..
Ochså funderar jag på att rensa garderoben:P..
#1 - - Amanda<33:

Frågestund på min blogg!

Fråga gärna ngt :D<333333



Söt blogg, puss&Kram<3333333

#2 - - Anonym:

ok, skolan,senkompisar..sjdå?

Till top