Good Girl.

Idag har jag varit helt fantastiskt duktig!^^
Jag började med att slå mina rekord på lite meningsfulla (meningslösa) spel på www.onlinespel.nu.
Försök slå mig vetja!;)
Och så har jag varit en Good Girl och suttit stilla och tyst på mitt rum resten av dagen^^..
Och så har jag lagt upp en video på facebook^^...
och gjort massa andra viktiga saker!.. (elr inte)
Blivit halvt attackerad av min lillasyster som var lite småsur på mig^^..
Och så har jag varit en SuperHero och hjälpt mamma att komma loss med bilen!^^
That's all for now?? Yes!
puzz&Kram :)

Rolighetsteorin!

:D ^^ ;D
#1 - - Emma-F O T O B L O G G:

-japp:(

Det där klippet va jätte roligt;)

#2 - - Emma-F O T O B L O G G:

hihih^^:D

#3 - - Emma-F O T O B L O G G:

görs?:)

#4 - - Emma-F O T O B L O G G:

Ska snart äta:)

#5 - - CLIP:

samma här faktiskt:)

#6 - - Emma-F O T O B L O G G:

Händer imorgon?:)

Till top