Godmorgon:D

Igår låg jag och läste lite Moonwalk innan jag gick coh la mig:P
Lästa bara till sidan 30=/..
Iallafall:D
Idag har vi Temadag på skolan:)..
Ska kanske ta och berätta vad det är:D...
INGEN ANING!;)..
De har dom inte sagt=)..
Och fan va svårt jag hade att hitta kläder imorse-.-...
Jag bestämmde mig för att ta smutstvätten till tvätten:P..
Så då hade jag typ ingetx/..
Men ett par jeanstights och en svart tröja blevde:P..
I annat fall så ska jag gå och äta frukost nu^^
Puzz&Kram :)
Glad Påsk till er alla!;D
#1 - - jenny:

ksa jobba nu, sj?

#2 - - E - Bloggen om skönhet & mode ! - Tävling pågår !:

Haha :p

#3 - - CLIP:

japp, den hade inte kommit, ska dit senare, heh:)

#4 - - Carolina:

Är mitt uppe i en tentaperiod som är slut i morgon, därför är det väldigt (läs skitkass) uppdatering på bloggen. Men kolla gärna in dagens inlägg haha :)

#5 - - mmautildah':

Hej vad gör du?



glöm inte att ställa en fråga i min frågestund !:)

#6 - - alexadnra:

helt ok faktis:d

#7 - - Michael Jackson | Minnesblogg:

Sv: Inte jag heller. ;)

#8 - - CLIP:

hehe, vilken söt bild:)

Till top