Godmorgon:)

Börjar ju inte föränn kl 9 ^^
Så skööönt;)..
Men inte är ja piggare för det x)..
Just nu sitter jag och lyssnar på With A Childs Heart - Michael Jackson
Tycker den e så fin^^.. Såå fint budskap:P...

Ska snart gå och fika:P..
Men gissa vad?:D
Igår fick jag värsta syinsiativet!:D
Ska kanske kolla efter lite kläder och annat man kan göra nått nytt av!^^
Det skulle va jättekul ju ;P.. fast ja e ju inge proffs direkt:P..
Aaj!:) hörs;P

#1 - - dannie:

Ja, verkligen!

#2 - - stylebyfashion:

Under Januari ut får alla som beställer och betalar innan den sista ett snyggt smycke på köpet med hem i brevlådan! Det finns massor av snygga handsmycken, lårsmycken, kroppssmycken, armsmycken, halsband & armband m.m. att köpa. På många av smyckena går att stansa in en valfri text eller ett datum ♥ StylebyFashion ♥

#3 - - jossan:

sv: hahahaha, ja jag vet jag bytte lite titt som tätt :)

#4 - - Linda:

Hahaha jo kanske jamfort med -29 har vi kanske inte sa kallt :P



tack tack har haft en jattebra helg, nu ska jag snart till Ikea, far kopa med mig lite gott svenskt darifran! :)

#5 - - natalia:

haha aa..

nja inte mycket, skola och ska snart på fotbollsträning :) dudå ?

#6 - - isa:

ska äta snart dusjälv??<3

Till top