Godmorgon:)

Gah! blir man sur eller?
Värsta dåliga hårdan.. och så hittar jag inte plattången!-.-
Och Jennys är hemma hos Johan..
Så jag har suttit och sprejat håret med vatten och suttit och borstat:P
Funkar det?.. kanske...
Måndag idag!.. vilket betyder skola-.-... bajs
i annat fall så ska jag ta och fika nu:)

Omg.. my hair.. (sov i flätor me;) (najs til the end);D
#1 - - dannie:

Okeju, härligt!

#2 - - Linda:

Hej!

Jag trivs jattebra i Grekland och onska att jag kunde saga att vi har det varmt och skont men har ar nog bara mellan 0-5 grader och luftfuktigheten gor att det kanns annu kallare..usch! Men ska val inte klaga da jag prata med min mamma i Sverige tidigare som sa att dom hade -14 :S

Haft en bra helg!?

#3 - - Ammi:

sv; haha okej :D

#4 - - LINDA:

kollar på tv :p själv?

#5 - - isa:

Sv: hahah vad sammanträffande:D

#6 - - Emanuel Nilhzon:

Hej!

Delta gärna i tävlingen på min blogg där du kan vinna 3st flaskor med massageolja ;)

http://snyggeman.blogg.se/2010/january/tavling-januari.html

#7 - - Anonym:

gott med fika

#8 - - Miimi:

Hejsan, din blogg är jättefin!

följ mig på bloglovin så följer jag dig!

kram!

#9 - - natalia:

jo jag vet, fast det gick över snabbt så det var skönt det ! :)

#10 - - sara:

sötis

Till top