Föräldraaar..

Alla föräldrar är ju jobbiga ibland..
Eller hur?
Men vissa saker är så typiska..
Man blir såå sur!..
Tex. Idag på vår lilla ''Sparktur''.
Tog pappa lite kort med min kamera.
På mig, lillasyrran och mamma.
Och han säger att han vill lägga ut en bild på facebook.
Men jag vill inte vara med där.
Det vart ändå inga bra bilder...
Och vad säger han då??
''Du är fortfarande inte myndig, så det bestämmer jag''
Nått i den stilen-.-..
Ja menar kom igen?? det är väll klart JAG kan bestämma
själv om jag vill ligga ute på nån hemsida eller inte??-.-..

#1 - - elin hallmaan:

sv: Haha ja visst är han fräsig ;D

#2 - - Millah:

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

#3 - - CLIP:

de är jobbiga ibland, ja!

#4 - - jenny:

tack ska du ha

#5 - - Anonym:

hejsan,

vag tycker

du om mina

bilder ?

visst e demcoola?

kram<3

#6 - - Emma (emmatjernlund.blogg.se):

svar; yes:)

Till top