Filmkväll:P..


Jaa.. en del av den:P..
Tog inte med det att Frida råkade slå micken i ansiktet på mig^^..
Eller att Sara och jag låg och fnittrade halva natten medans alla andra sov:P..
eller att Sara skrattade så hon spottade ut läsken^^..
Osv :P
#1 - - FOTOGRABBEN.SE:

Allt bra denna lördagskväll? =)

#2 - - LINDA:

ska krypa ner i sängen och sova! :) är grymt trött :p

själv?

#3 - - Anonym:

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

#4 - - Ammi:

sv; jaha okejj :)

#5 - - dannie:

Hehe okej!

#6 - - sara:

hahahahhahhahahha lagomt pinsamt

#7 - - kela:

HAHAHAHAHAHA x'd

#8 - - Friidaofsweden:

HAHAHAHAHHAHAHA guud vad pinsamt, älskar de sista;)

kan du skicka bilder till mig på msn? =)

Lite av allt, och sen speciellt där jag ser ut som 5år och där typ jag och sara pussas haha=D<3

Till top