Åååh... Dååålig start på dagen?..

På träningen..
Allt gick åt helvete!!!
Var ska jag börja..
Jag gjorde inget rätt..
Och så fort nån ropade ''Kolla upp innan ni passar tjejer''
Så vare för jag nyss gjort fel-.-..
Och det värsta av allt..
Jag råkade fälla Tilde så hon tappade luften;O..
Jag blev jätterädd:(..
FÖRLÅT TILDE!! ;(

Nu ska jag gå och be till gud i hopp om en bättre morgondag..

Now I'll pray to God for a better tomorrow..
(For thoose who can't read Spanish..)


i was sinking like Titanic..


Och när man kommer hem har katten legat på mitt lakan
så den var full med hår och var smutsig-.-..
#1 - - CLIP:

usch då, det där lät inte kul!

#2 - - Anonym:

jaha, låter roligt:D

#3 - - elin hallmaan:

sv: HAha ja lite fräsig ;D

Du får kika efter den då :)

#4 - - CLIP:

det gör jag också verkligen! det är magiskt!

#5 - - CLIP:

det är det minsta man kan säga, åh! ingen annan som honom,någonsin!

#6 - - Anonym:

:D:D

#7 - - It´s you and me baby ! - Roliga tävlingar pågår hos mig:):

Okej :) Kör du på slappis söndag idag eller är det full fart ? :)

#8 - - It´s you and me baby ! - Roliga tävlingar pågår hos mig:):

Okej :) Kör du på slappis söndag idag eller är det full fart ? :)

#9 - - Anonym:

:D:DD:annars?

#10 - - elin hallmaan:

sv: Den kostade 180:- :)

#11 - - Anonym:

samma

#12 - - sanita:

Hej! Checka in min blogg.

Komentera sista inlägget o säg om du hissar eller dissar det!

Kram.

#13 - - LINDA:

:)

#14 - - CLIP:

det stämmer verkligen!

#15 - - It´s you and me baby ! - Roliga tävlingar pågår hos mig:):

Ja, så länge man går ner i vikt rätt så :)

#16 - - SIEL:

hur är det med dig?

#17 - - SIEL:

det är bra med mig! :D

#18 - - Michael Jackson | Minnesblogg:

Sv: :(

#19 - - matildac:

finblogg :D

#20 - - It´s you and me baby ! - Roliga tävlingar pågår hos mig:):

Joo då, klart du gör :)

#21 - - amanda:

söt blogg :)

#22 - - Michael Jackson | Minnesblogg:

Sv: Ja, det tror jag, men jag vet bara inte när... :/

#23 - - It´s you and me baby ! - Roliga tävlingar pågår hos mig nu:):

Allt går bara man vill.. Man får ge sig f*an på det så går det :) Skita i vad alla säger- köra sitt race :)

#24 - - Michael Jackson | Minnesblogg:

Sv: Haha. :) Det måste jag nog också.

#25 - - Michael Jackson - Minnesblogg:

Svar: Tack, det betyder mycket. <3

#26 - - CLIP:

har du haft en bra dag idag då?:)

#27 - - matildac:

hihi vad gör du :)

Till top