Saras och Min SundsvallsHistoria!;)

Ska väl ta och säga att vi var grym på att hitta överallt!!:D
Not!
Vi skulle gå och äta på McDonalds..
Det hittade vi efter 20 min kanske?;)..
Ganska sura när vi såg att det var fullt..
Och det faktum att det fanns McDonalds inne i centrum också typ-.-.
Och vi hade gått en bra bit bort..
Suck!

Annars vare najs!:D
hittatde lite smått och gott där!:D
Men tyvärr kan jag inte lägga ut bilder idag-.-..
(Hittar inte kameran, börjar tro min syrra har snott den..)

Hon hade tagit min hårspray också.. IGEN!!
Den enda jag äger??..
Liteee kvar i den-.-..
Hon har snott hu mycket som helst!!!
Ingen ide jag köper nått..
Hon tar det ändå bara..

Åter till de SundsvallStory buss dit:P..
Trodde vi inte skulle få plats:(..
Men eftersom vi var så grymma fick vi gå före ALLA!!
(Typ..)


Bildbrist.. Blir lätt så när man INTE HAR NÅN KAMERA!!-.-..
jenny?

Till top