Men tjenis;)

Sitter barnvakt!..
Jaaa idag igen..
Fast I get payed this time;)

Idag hare vare musik som vanligt:).
Ganska tråk-.-..

Och jag har funderat mer på piercingen!!:D
Tina och jag kanske ska ta tillsammans iallafall;)
Hon i läppen och jag i näsan;)
Och jag tror jag ska ta på högra sidan:P

berättade för pappa också att jag ville ha:)..
Vet inte vad han tyckte riktigt..
Men han var nog inte den gladaste:)

btw jag var typ den sista han trodde skulle skaffa en;)..
Men e ju inte helt säker på att det blir nån:)
90%!


#1 - - maria:

sv: Jaa verkligen! Tacktack, jo det är bara bra, sj? :)

#2 - - Linnéa K:

Att lägga pärlplattor är verkligen jätteroligt!



Hoppas att du vågar pierca dig! :D <3

#3 - - Jennie:

okej :) nja, har nyss kollat färdigt på den första filmen, ska snart börja kolla på upp :D ..

hur gammal är du? =)

#4 - - Jennie:

okej :) nja, har nyss kollat färdigt på den första filmen, ska snart börja kolla på upp :D ..

hur gammal är du? =)

#5 - - maria:

sv: gött :D du borde pierca dig!

#6 - - Maria:

sv: jaa hade vart skit snyggt :D

#7 - - Emma L =):

Fin bild!! :D ålskar naturbilder XD

Till top