Hejhej:D

Kul vi haft idag tkr jag!^^
Åkte in te stan kring halv 10- 10 och gick runt på H&M i typ 30 min och såg dum
ut medans jag väntade på Kela och Tina;)

På en gång gick vi och köpte energidryck;)
(hallöööö she's 15 years;D)
sen så gick vi runt runt runt på stan;)..


Tinaaa och her powerking;).. (bilden i bakrunden asså)


Sen tog vi faktiskt en buss te skolan och gick och försökte vara sociala:)



Hm.. sen gick vi te Tinas mamma ett tag tills vi
skulle ta bussen tbx till stan;)
(stan)
Väntade och väntade..
Gick runt och gick runt..
Gick på big boy.. Hemköp..
Tills klockan var 5 då gick vi till Minikrogen och skulle äta;)..
Men det öppnade inte föränn 6-.-..

Så Sara, Madde, Kela, Tina, Hampus och jag..
Gjorde något som gjorde att tiden gick fort:P..
Typ satt i ett lekrum och Kela öppnade sin present!^^ (bild)
Och praaaaaatade;)

Congratz Kelish!^^<3 hon fick ett halsband med;)



Sen gick vi och åt ofc!^^..

FOOOD<33


En dålig grej!!! Madde är glutenallergiker. Och då hade
de inget glutenfritt på Minikrogen!!..-.-..
Så några följde med Madde te Matverkstan för att
se om de fanns nått där..
DÅLIGT MINIKROGEN!!



Om ni vill kolla lite fler bilder;) Kolla min BDB FridaALind ;)





Till top