Godmorgon:)

Just nu har jag riktigt ont i halsen-.-..
Inte så bra med tanke på att vi kanske ska spela typ 4 matcher idag:P..
Aja!... det är jättesoligt ute idag!:D
Ska nog springa ut med kameran innan solen försvinner;)..
Fast jag kan bara använda min lilladigitalkamera eftersom den bättre
är upptagen-.-..
de blir som det blir;)


Ett.. får.
#1 - - Gotlänning, sambo & foto:

Du har också smackat den, eller? :D

#2 - - Emma-F O T O B L O G G:

Lycka till i med matcherna!<3

#3 - - Gotlänning, sambo & foto:

ar den god? :D

#4 - - Anonym:

Fin header;)

#5 - - matildac:

ahaokejokej ;)

#6 - - Emma-F O T O B L O G G:

Vsg!<3

Görs?

#7 - - Anonym:

Tac;) Vgd?

#8 - - Emma-F O T O B L O G G:

Ska snart äta!;)

#9 - - Majja Holmberg:

Chaa!

Nu äre så att jag har starta en frågestund på min blogg, så titta gärna in och fråga vad ni vill! Jag gör det ännu lättare genom att ge en direktlänk till just det inlägget! =)

http://gummimajja.blogg.se/2010/february/fraga-pa.html#comment

hoppas du har nå roliga frågor att ge mej! :D

KRAM.



#10 - - Erica:

fin blogg:)

kramar

#11 - - matildac:

händer idag då D:?

#12 - - Gotlänning, sambo och foto:

TACK!

Jätte sött får :D haha

#13 - - SIEL:

usch , mindre kul :S

Till top