Godmorgon^^

Har sove really göött^^ Ni då?=)
Och de e så soligt ute att man inte vill titta ut^^ (man blir seriöst bländad;)
Faaast när man tittar upp syns ingen sol:P.. Det är nog bara ljust;)



HAHA MIN DRÖÖM;)
Jaa..
Jag, Jenny och mamma åkte bil. Sen blev jag sur på mamma och ville att hon skulle släppa av mig.
Och hon gjorde det! Mitt ute i skogen.
Sen ringde Jenny och sa att (glömmt namn, men en kille) ville gå med mig.
När jag vände mig om så såg jag en tjej komma gående från en backe.
Hon sprang ikapp mig och bad att få intervjua mig.
(Haha just hon har intervjuat mig i en annan dröm;)
Och då kom typ Sara och Madde och höll på och förstöra allt!..
De tyckte typ jag var dum i huvet.

Sen så drömmde jag att jag typ hjälpte massa djur som hade fastnat i varsinn stor spikklubba. (på olika ställen..) Och så bodde jag typ under vattnet med en delfin jag hade hjälpt..
Och så försökte jag ta livet av mig.. Med luft!!!

Sen funderade (i drömmen) jag hur jag skulle försöka operera ihop 3 delfiner till en.
(Dom ville de..)
Men sen kom jag på att jag inte kunnde ett skvatt om att operera och så:O..

Fint HÖH?;)
#1 - - matildac:

fråga nåptt i min frågestund =D

#2 - - Emma-F O T O B L O G G:

Hej!

Hur är det med dig idag?=)

#3 - - matildac:

haahah (A)

#4 - - gotlänning, sambo & foto:

HIHI. Så bra :D drömmer du ofta, eller? :D

Till top