Goddag:D

Ingen lärare te musiken efter skoaln:P..
Så v var där en tag:)... Sen började de flesta gå
efter en halvtimme typ;)...
Och efter skolan gick jag och köpte min efterlängtade Coooke!!^^
YUMMY YES!!;D
Och så letade jag efter axelvaddar till min tröja med:)..
Men inte en enda-.-..
Så om nån har nån ful gammal tröja med axelvaddar/axelvaddar utan tröja;)
så kan ni ju alltid säga till!^^
Har en mail! coolt huh??:D [email protected];)

Alldelles nyss gjorde jag a sacrifice..
Var den snälla girlen och offrade halva mitt sänginnehåll
till my sick sister hon fick mitt täcke och kudde...
She is sovande on tha sofa;)
Usch gillar inte se henne sjuk:(..
(Även fast de e vanlig feber osv.)
Men barn över huvudtaget...:(



I thought I would do a translation for those who can't read the animal language  ..
Men jag orkade inte..

#1 - - sarabiatch:

Sorry, did you say something? I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...

Till top