Aja:P.

Jag får inte igång internet på min dator:(..
Men i vilket fall som helst..
2 minuters inlägg!;)

Tinajs och jag var ''mattanter'' idag;P..
Vi fick gå runt och torka massa bord-.-...
MEGAGLAMORÖST!!;)..

Och So ''läxförhöret'' gick skit..
Frör jag glömmde ju att ta med grejerna hem:(..

Och efter skolan gick mama och jag på stan och köpte tights;)
Lägger in bild later;D

Och sen när vi var on our way home så matade vi massa änder!^^
De var seriöst asmånga!!^^

Om ett tag ska jag nog åka te stallet:)..
Aja! måste sluta nu innan mamma dödar mig för att jag inte städar;D
Skäämt;)..




BILDEN GÅR INTE ATT VISAS FÖR DIG;)
#1 - - LOLLO!!:

heej jag heter lollo!!!!^^ jag bara älskar när du berättar om dina drömmar!!:D:D:D så spännande liksom!!:O^^ tycker att du ska göra de lite oftare bara:D:D:D kram

Till top