Sankta Luciaa!

Lucian imorse! Gick asfort O.o.. Och den enda lilla sak jag skulle sjunga själv.. Sjöng jag fel på x(.. Fast de var bara några ord(A)
Ska fråga FanniBoi om jag kan lägga ut!:D
Sen var de pyssel:] Vi skulle göra sånna här små glasburkar med vatten och ''snöflingor'' i som man skakar!..
Det gick helt enkelt inte.. Och vi hade ingen lust att göra något annat:]
Ser ni snöstormen?:D Och inuti är en Buddahfigur som har lossnat xD

Det gick som sagt inte! Så vi gick hem till viktor och såg en film;) Inception tror jag den hette!:D
Asbra!  Vi fr¨ågade lärarN faktiskt;)


Bilder från dagen!:DFör har man en kamera med sig.. Då blir det lite kort:D


Hade tänkt lägga in fler!.. Men det orkar jag inte.. Har säkert suttit i över en och en halv timme redan.. kameran krånglade lite smått(A) Godnatt!!
#1 - - sara:

HAHHAHH ÄLSKA BILDERNA LÄNGST UPP!!!

#2 - - Anonym:

lägg in videon när ni sjunger!!!!!!!!!!

Till top