My Day!:D

Hade önskat mig ett bidrag till systemkameran..
Så imorse när de kom och sjöng (måste säga!.. Jag sov nästan.. jag var i ett mellanstadie.. Jag hörde vad de sa men jag typ sov.. haha) så fick jag ''ett bidrag till systemkameran'' En väska och batterier..
Jag tänkte iallafall när fanken jag skulle ha råd med systemkameran..
Men så fick jag en!:D:D
En Pentax! Fast har aldrig hört talas om den:] och manualen är på franska.. dundundunduuun
Ta mig inte fel!:D Jag vart glad över väskan och det med!^^ Och väldigt mycket över kameran!

Halsband och örhängen av Klara!<3 Och ringen av jenny!^^<3

Handduk, schampo och gammelmormors armband av mormor och morfar!:] Fick ett läppglans med.. men de hittar jag inte(A)
Kavaj och tröja av farmor!:D Hon har bra smak den kvinnan!!^^

Ny telefon! Äntligen slipper jag den gammla Nokian..    Jättefina rosor fick jag av Margit<3

Tillbringade min dag i Högsjö Kyrka med konfirmandgruppen!:D
Jääättekul dag!:D jag fick massa kramar och en sång!:]<3

Tack så suupermycket för fina presenter och en fin dag!!
Till top