My day:P

Va ju i Skule och åkte slalom:)
de gick sisådär;)
Ramlade typ bara.. 100 ggr eller så;)..
De va kul imellanåt när det gick gaanska bra:)
tror stora backen var typ 1100m lång:)

Också vi tog liften upp och åt maat^^
Jag tog våfflisar;D
Och vi åkte upp senare och fikade också(A)

Och jag märkte i en brant backe att jag höll på ramla..
Så jag la mig ner..
Men fortsatte i typ full fart:o
(Försökte stanna ok..)
aja.. Jag åkte rakt in i kanten mot en jävla sten..
Med huvudet före-.- (HADE HJÄLM TACK OCH LOV!!)
Fatta ont det gjorde!!
Usch mådde illa och hade huvudvärk-.-..


Sammanfattning:
Lite kul ibland:P
Men jag känner mig riiiktigt osäker-.-..
Tror inte riktigt slalom e min grej:P..
Kanske åker nån gång i framtiden eller så;)..


hehe sen så råkade jag köra rakt in i mamma x)
Skulle bromsa och råkade typ bromsa rakt in i henne (A)



Till top