Hej Goddag och Hallå i Svergie hälsar vi så!

Möter vi nån från ett annat land så kan det låta så här ibland..

2Day dök min suster mystiskt upp på skolan..
wieeerd..
nä.  aja;)

Har bakat kladdkaka!:D
Vilket e Yummy in my Tummy!^^

Och.. de big break of the day..
JAG FICK MVG PÅ SPANSKA PROVET!!:D
Tycker spanska e bbbllläääää..
Så fatta glad jag blev!!!!!:D
Sara var nästan gladare för min skull än jag^^<3
Hon fick också MVG!:D
Och Madde och Elin med!!:D
Värsta MVG truppen;)

Har sutte barnvakt alldelles nu:)..
Och ungen lyckades paja ett glas-.-..
SUUUCK!
de gillas inte..

Nu sitter jag och diggar musik:D
Kerli - Walking On Air ;)



IT'S A LEAVE!!! OMG!!


BTW
mammas kompis/ridlärare fick barn igår natt kring 11!!:D
En liten flicka!!^^
Så mamma och jag va å köpte ett gosedjur och ett halsband till tha baby!:D
Och lite candy till päronen;)
#1 - - cissi:

grattis till ditt mvg :D



sv: det e bara bra med mig, hur är det själv?

Till top