Godmorgon:)

Har gympa nu på morgon jajamen..
FAST SLUATR TIDIGT!! så det jämnar ut sig!^^

Just nuuu.. Lyssnar jag på musik, har sminkat mig..
Ni kanske märker att det här är ett standardinläg på hur
''Godmorgon'' ihnläggen brukar se ut-.-


aja!^^ Har on i halsen!.. och kan typ inte andaaas.. HOSTA

Ajaa.. Just nu lyssnar jag på ''With U'' äre bara jag som tkr de skulle vart
''I Need Your Boobs!''''I gotta see your boobs!'' närå...
Men vad äre där boo för nått?xP
I miss you boo.. I gotta see you boo.. Typ x)

Finns ju translate.google.se  ^^
Men orkar inte-.-..

#1 - - PHOTOS BY NATALIA.:

sv: jo samma här :D

#2 - - CLIP:

tussilago:)



tack! använder någon random digital bara, coolpix nikon heter den, smal och silvrig;);)

#3 - - cissi:

vilken fin design, gjort av vem?

#4 - - katarina 11 år :):

Åh, din blogg är så bra!<3 Och jag älskar värkligen gult som blomman. Är det en krokus,tulpan eller ros på bilden? :D Vill gärna ha svar. Tack i förhand!

Till top