hejhej:P

musik idag!^^ askul tkr jag! att vi inte gjorde så mke idag är ju en annan sak ;D
mest för att läraren skulle prata betyg med oss:)..
Jag känner mig ganska nöjd VG ;D..
Och sen bild dåra=).. Jag älskar att måla och vara kreativ!:D..
men att skissa är inte min starka sida ;D vilket vi skulle göra idag=)
Och sen hade vi gympa fram tills 15.30=)..
vi kör nån konditionsbana i 20 min typ=P.. igår körde jag typ 7 varv och gick och vilade typ 2-3 ggr =)
men idag körde jag 15 varv utan vila!;D
hihi^^ duktig idiot! :D
Och efter skolan hämtade jag mobilen:P.. pinsammt. för det var låst x)
sen kom nå gubbar när jag precis satt mig i bilen xP så jag sprang in :P
Nu ska jag snart göra SO'n och lyssna på musik osv :P..
Men vet ni vad jag nyss fick höra?:O...
Typ förrförra gången jag var på stallet gick mama och jag till utespilltan för att mata Molly Bay.
En häst på stallet ;D
Och det visade sig att det skulle bli sista gången jag fick se henne=(..
Hon blev ivägskickad till slakt.. ;( För att hon var så ''besvärlig'' ..
Puzz&Kram


Birdes!! BIRDIES! fågglar! fåglar:D igår ;D
Till top