Hej&Hallå!;D

Slutade typ 12 idag!^^ fyfan va skööönt!^^
Sen gick ja och Tina hem till henne=) vi skulle skjutsa henne till Ä-bro sen=)
Men hon fick skjuts av B.O=).. Sen när jag kom hem satte jag mig vid datorn=)
och tittade på tv;)  Sen åkte vi och hämtade lillsyrran på dagis och sen på affären och köpte lte gött!;D
Gissa middagen? Pizza!!:D  gött!
Sen har jag varit i boden och letat efter en tovad ängel jag gjorde förra året=)..
skulle ha med den i nån tävling=)..
MEN! när jag hittade hade den börjat mögla ;S..
den låg ute i boden.. = Fuktigt = mögelFan.
Och sen fick Jenny och jag i uppdrag att sätta upp några julsaker ute på husväggen;D
men det gick ju som väntat...;D
Sen kom 2 av Jennys kompisar och satte upp dom ;D
Nu ska jag snart se idol och Cirkus Möller=).. Och.. baka en kladdkaka^^
Puzz&Kram :)


Mumma!
Ingen anar hur god den där burken med chokladsmetsgrejs är!^^
Och jaa.. jag ska dela med mig;D
Till top