Hej!:D

Kom just hem från skolan!=) Mamma skulle hämta mig.. men efter 40 minuter började jag gå hem-,- men då kom hon.. Hon skulle hämta lillasyrran på dagis först-,-
Nåja..=) superultraseg skoldag idag.. höll på att somna på matten ;o zzz
Och imorrn har vi geografi prov..=( suck! de senaste veckorna har vi haft minst 2 prov i veckan och läxor, läxor, läxor!... Och Spanska prov på torsdag=(... Fullt upp!=(
Så jag måste vara lite tråkig och säga att jag ska plugga=(... KUL!^^
Men vi får se om det blir något inlägg ikväll=)

 SUCK!=(

#1 - - TOMATTROLL:

åh, jobbigt!:(

#2 - - ness:

Haha jo småbarn brukar vara det, också är mammas lillängel och ingen tror på vi stora flickor ;D

#3 - - Anna:

snygg blogg!=)

#4 - - clara den underbara:

joo bara bra :D! gör du din design själv till bloggen ? :D puss o kram clara den underbara

#5 - - ness:

jag har själv en massa prov, usch

#6 - - ness:

Fast jag har inte haft en läxa på hela terminen ;D

Till top