Hej goddag och hallå!=P

Kan ju meddela att provet gick som väntat inge vidare.=/
Men hoppas på G=)=) Och provet var på morgonen också-,-.. kom igen ett prov på morgonen?....
Och på torsdag är det spanska-prov-,-..
Idag var det en tråkig vanlig skoldag-,- .. förutom NO:n:P av nån anledning var det kul^^ kanske för att vi skojjade hela lektionen;P.. Slutade 14:40 idag=) men bussen gick inte föränn om en timme typ.. och mamma kunnde inte hämta=).. Så jag gick hem:P. ''bara'' vet inte typ 5-7 kilometer xP när jag gått i 45 min typ ringde mamma och sa att hon kunnde hämta moi =) (1,5 km kvar tyyyp;)
Och föressten:D.. varje tisdag har jag musik efter skolan=).så jag får en ledig dag i månaden:P Och det är typ 4 gången jag missar den x) man glömmer så lätt...
Puss&Kram :)


Och Sarisen är sjuk=( krya på dig<3
#1 - - josefin:

svr: tack :) dumed

#2 - - eeemelie:

sv; okejokej :)

jo det är bra :) !

vad gör du då ?

#3 - - Anna:

hihi tack=) haft en bra dag??=)

#4 - - eeemelie:

sv; okejj ;)

nej ingenting ska kolla påAndra avenyn nu sen ska jag gå och lägga mig :)

#5 - - josefin:

svr: jo det är väll bra :) sj?

#6 - - Jenny:

Hej

Tittar bara in.

Besök gärna min blogg om du gör det lämna du gärna ett spår.

Ha en bra kväll.

#7 - - Jenny:

tack=) allt bra?

#8 - - Sara:

A det ska jag! Haha

Till top