Torsdag=D

Våran mentor ''Maria'' fyllde år idag!
Så igår bestämmde jag och några kompisar att vi skulle fixa fika tills imorgon och överraska Maria!=D
Vi kom till skolan tjugo i åtta och började lägga upp fikabrödet på fat=)
Vi bad Amanda i våran klass gå  och säga att 7C sklle sätta sig i klassrumet=)
Vi gömmde oss och släckte lampan och när Maria kom in i klassrummet och tände lampan hoppade vi upp och sjöng ''Happy Birthday'' ;D (Lite engelska på engelskalektionen iallafall;)
Hon blev alldels tårögd =P
Sen kalasade vi på gosakerna;P
vi hade:
Drömmar(jag hade gjort dom;)
Chokladbollar
Brownis
och drickor=)
+ Några glutenfria kakor till 2 pers i klassen=)
(allt som blev över fick Maria behålla=) 11 drömmar,6 brownis,2 chokladbollar=D
Det känndes så bra att titta på Maria och se att hon blev så glad ;D
Det är något jag gärna gör om=D
Men jag får vänta tills maj då vår andra mentor fyller år=) Förslag på vad jag kan baka då?=)
Iallafall... STORT GRATTIS MARIA!! ;D



GRATTIS MARIA!!!!!!!






P,s Jag har alltid velat göra en överraskningsfest till någon=) Nu är det genomfört!;D Härnäst... Lasses birthday!
#1 - - Anonym:

smink tips smink tips:D!! nuuuuuuuuuöööö

Till top