Måndag

På morgonen vi elva smsade Emma mig och undrade om jag ville följa med henne och Josefin till badhuset=)
Och det är klart man vill de!;D
Vi badade vilket inte är en överaskning;D
och jag är extremt höjdrädd.Och Emma och Josefin ville att jag skulle hoppa från mellantrampolinen..
De är ju ingen sak tänkte jag..
Men när jag väl kom upp dit vågade jag verkligen inte hoppa=(
jag stod och vela i typ 15 minuter....
Emma försökte förklara att det inte var farligt(vilket jag visste men ändå ;)
Hon sa att jag skulle låtsas att jag gick på en stig i skogen...
-Och att det kommer ett stup jag ramlar ner?...=),sa jag
-Du kommer hamna i glädjens land;P,sa hon=)
Jag försökte intyga mig själv att det skulle gå bra=)
Plötsligt gick jag bara rakt ut tittade ner och hoppade=)
Jag hörde Jossan och Emma skrika:
-Jaaa!!!
Till lunch åt vi strips;D
Och senare åt vi en glass=)
Sen frågade Emma om hon kunnde sova hos mig=)
och de gick bra=)
Så på kvällen såg vi på film och åt lite godsaker ;)
Vi somnade inte föränn typ  kl 2....
Nu ska jag se på mer film
Puss&Kram ;P

Till top