Seeeeen:P..

Jag vaknade först kl 11 idag:)
Va perfekt tyckte jag!^^ nu har jag all tid i världen osv..^^
Jag har lovat mig själv att försöka kliva upp innan 12 varje dag:P..
Men idag så lyckades jag somna om och sova tills 2-.-...
Jag hatar att sova länge! x)...
Jag missar jättemycket av dagen... men jag får även yrsel och ont i huvet xC..
Inte så kul:P...
Aja!^^ om några timmar är det Nyår, och mammas födelsedag faktiskt;P..
Och tjejjorna ska vara hemma hos Elin och ha lite mys=)
Men min mama fyller ju år som sagt så:P..
Men jag hoppas de har jättekul!^^
That's all for now!^^
Puzz&Kram :)

Dagens låt kankse?..
I Can't Help It - Michael Jackson  (1979 , Off The Wall)
#1 - - Carolina:

Tittar inom en snabbis i sminkstressen och önskar ett GOTT NYTT ÅR ♥

#2 - - ella:

fin blogg! :) gott nytt år!

#3 - - e l i n [estr.blogg.se]:

Nu är vinnaren i min jultävling upplagd! Dock flera dagar försent! Kika in och titta om det var just du som vann? :D



önskar dig ett bra slut på tvåtusennio, och en bra början på tvåtusentio! :D

Till top