PysselDag!!^^

LÅNGT INLÄGG IDAG!
Pysseldag på skolan idag!:P
Vi började med att se en film ''Mall Cop'' kul, kul, kul!^^
sen gjorde jag en smällkaramell som fick namnet Bert (elr Berta) ;D
hmm..;P sendå undrar ni;D..
Då skulle vi göra små papplådor så vi kunnde ha vårt marsipangodis i den sen:P..
Gick åt h-vetet -.-..
Råkade typ förstöra Saras också-.-..
Elr.. jag råkade spilla ut ''lite'' vatten på bordet.. och torkade inte upp det=P..
sen la Sara sin där och den blev blötisch!^^.......=/
Seen:P..
Julbord!!!^^
Köttbullar, prinskorvar, julmust<3, och massa annat^^..
elr inte massa=/.. det var ganska lite saker i år-.-..
aja!:P sen på lunchrasten;).. Satt vi och körde armbrytning;D..
elr jag och elin tittade mest på=P..
Men Frida, Tina, Sara och Kela körde iallafall:P..
Sen kom rektorn och körde lite armbrytning han med^^ hehe;D
Han vann överlägset....-.-
Sen skulle vi göra marsipangrisar elr vad man ville^^
Och Elin och Madde gjorde en jättefin te mig^^ kolla bild!......
Sen skulle jag gå och fixa skivan!^^     men det var framskjutet så jag fick vänta en kvart till=P
Hade redan väntat en halvtimma extra^^.. Så Sara och jag satt och kollade
på när Kela, frida och Tina spelade in^^
Sen vare min tur;O.....
Ärligt talat tyckte jag det var jättekul och så=P..
Men lite nervöst när Tina, Kela och Sara tittade på^^...
Jag blir lätt det när det bara är några stycken som tittar:P..
Känns ungefär som om man blir dömnd elr nått=P..
Men inte alls så med dessa söta vänner^^<3
Jag tyckte det gick.. Sådär..
Det var jättekul^^..  körde bara en låt ''She's out of my life'' Michael Jackson=)
Och de var så gulliga och sa så snälla saker=)<3
och Åke (musikläraren) sa jag var bäst på hela dan=)..
Det värmde om hjärtat^^<3
Puzz&Kram :)
Skulle precis säga nått^^


sångfåglarna!^^__________________hahahahahahahahaha:D

#1 - - CLIP:

kul med pysseldag!

Till top