Planering för dagen^^

Nu äre så att jag måste städa rummet, baka kladdkaka tills
''minijulen'' med kompisarna ikväll^^, och slå in alla paket!
Och så kanske jag hinner slänga in ett inlägg imellan^^
nu ska vi se.. Jag ska nog börja med att klä på mig:P..
BLÄ!! jag har ingen lust att städa eller fixa nått idag!!x(
bara slå in julklappar och göra kladdkaka:P..
Men det jobbiga med städning är ju egentligen att dammsuga
och torka golvet:P.. Men jag överlever nog^^.... snyft!
Aja!=) Jag går som sagt och klär på mig nu=P.. sen så.. =/
Städa-.-....
Puzz&Kram :)


ÖNSKA MIG LYCKA TILL.....
#1 - - Martina:

hehehhe, okej!



kul med minijul!! :D

#2 - - CLIP:

två hundra kronor!:)

#3 - - klaudia:

svar; inte mkt, dudå? :)

#4 - - armina:

sv: jadå, själv? :-D

#5 - - <3nisan:

ingenting sitter bara här, ska snart dushca:) vad gör du?:*

#6 - - moa ekberg:

hihi =)

#7 - - Anonym:

good luck

#8 - - Emma:

samma här:(

#9 - - amanda - fotoblogg:

sv; tack så mycket :)



frågestund i min blogg, fråga gärna någon fråga ;)

och god jul ;) ;p

Till top