På stan med Elin Och Sara^^

Var som sagt på stan med Elin och Sara idag^^..
Jag köpte färdigt julklapparna.. tack och lov!^^
Och vi gick  till Big Boy och åt lite senare:P..
hade inte ätit frukost så jag var hungrig^^...
Eller Sara och jag var hungrig:P..
tror Elin hade ätit lunch redan;D..
Iallafall:P..
Glömmde att jag inte hade kortet med  mig-.-...
så jag lånade av Elin=P..
Får inte glömma att betala tillbaka!!
Och:)... Jag köpte ett jättefint armband på H&M ^^
Det kanske låter lite mycket för min smak men..^^
Det fina övervägde!;D..
Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska baka tills imorgonkväll:P..
Blir nog kladdkaka!^^..
hmm:P..  såäre!^^
Puzz&Kram :)


79:90 på H&M ^^
#1 - - Emma:

Okej:)

#2 - - Emma:

Har du mycket snö?:)

#3 - - FOTOGRABBEN:

Hej hur mår du idag? :)

#4 - - Emilia:

Kolla gärna in min blogg :)

#5 - - Emilia:

Tack detsamma! :)

#6 - - moa ekberg:

ska snart sova =)

dudå?



domdär armbanden är riktigt fina! =)

#7 - - FOTOGRABBEN:

sv; tack. Okej, jo jag mår bra :)



Händer imorgon då?

#8 - - moa ekberg:

haha, aw :D men nu ska jag nana.. så jag svarar på vad su skriver imån :D

så lite så! =)

#9 - - CLIP:

snygga armband!!



jag har köpt den på en helt random affär i västerås som heter colorez!:)

#10 - - Madelene:

Najzzz armband! :)

#11 - - Holy Kirch:

Hej :) Allt bra med dig?

#12 - - armina:

fina armband! :-D

och fin blogg du har, haha :-D

#13 - - mmautildah:

JUST NU SVARAR jag på kommentarer & ska snart göra mig i ordning :)

#14 - - Josse:

allt bra? =)

#15 - - Josse:

samma här =)Förresten ska vi lägga till varandras bloggar på bloglovin? =)

#16 - - Madelene:

inga problemzzz :)

#17 - - B E X:

God jul på dig :)

#18 - - meeeeliiiiisssa:

snygga armband :Dm

Till top