Mitt 2009 :D

Jag har absolut inget minne alls:P...
Så med hjälp av mina bilder på datorn
har jag försökt knåpat ihop ett hyfsat inlägg om mitt 2009=)
det blev inge vidare:P.. men men^^ det får duga!^^
Jag har haft ett jättebra år!^^
Puss på mina vänner och min familj:)

xoxo GossipGirl

1 Januari:
Mammas födelsedag!^^


16 Februari:
Min söta hund Jumbo dog=(

15 Mars:
Mcdonald CUP. Jag kunnde inte vara med för att jag hade sån hosta att de i kina hörde hur jag kraxade..

18 April:
Jag och några kompisar hade den stora chansen att möta Ronald Macdonald Clownen!!;D

20 April:
Min första Cappuccino!.. som smakade bajs!^^


28 April:
Tjejmässa.

Några av dom på bild

11 Juni:
Smitingen! med alla 6:or 7:or tror jag de va:P..

12 Juni:
Skolavslutning!<3 Jag sjöng ''Under Ytan''


25 Juni:
Stor Artists död.. (Sminkad av sminkös:P.. på bilden)

27 Juni:
Jag fattar tycke för denne stora artist:)


9-11 Juli:
Bosatte mig i Saras stuga i viksjö i några dar;D

19-23 Juli: Junsele fotbollsläger!.. Men jag sträckte ljummsken typ andra dagen där.. Så det var slutspelat för min del..

29 Oktober: bestämmde mig för att börja blogga igen!

5 November: Följde med mamma till stallet för första gången på.. EVER TYP!;D


2 December: fick reda på att Frida var ute efter mig...

12 december: Min fjortizdag!^^


15 december: Talangjakt på skolan!;D

the rest is history...;D



#1 - - e s s:

Sv:Tack och varsågod:D

Hur mår du då?

#2 - - e l i n [estr.blogg.se]:

SVtaaack (:

#3 - - Michael Jackson | Minnesblogg:

Sv: Ja. :D

#4 - - ella:

sv: tack så mkt :) jo allt är bra! själv?

följa via bloglovin?:D

#5 - - anna:

sv: vad gör du? :)

Till top