Lördaag:)

Va ska man göra idag då montro=)..
Jag satt ju barnvakt igår:P..
då skulle jag få lite money..:P..
så en sväng på coop för att köpa godis och en tidning kanske det blir=)
Och så kanske man blir uttvingad lite senare:)..
Klara säger ''att det är så kul om jag är med'' xP
Men nu måste jag städa rummet.
Men det vill jag inte.. så jag struntar i det ett tag till x)
Och idag ska det julbakas lite med:P..
Och så ska jag göra polkagrisar!^^ elr vi dåå=)
aja!:)..
nu så ska jag klä på mig:P..
sitter i pyjamasen nu;)
Puzz&Kram :)

Vad har ni för er idag då??=P
#1 - - CLIP:

tidningen är braaaa!

#2 - - CLIP:

yes! köpte den i tisdags:):)

#3 - - aw - gotlandstöis:

va tkr du om min senaste text ? :D

#4 - - aw - gotlandstöis:

tack :)

#5 - - ☆ Carlosa:

oh nu blev jag sugen på godis :O ska också gå & köpa nu ^^

#6 - - CLIP:

elller hur!



men titta i kiosker! de har det mesta=)

#7 - - aw - gotlandstöis:

tar det lite lugnt :) sj?

#8 - - aw - gotlandstöis:

okej : hihi, mår du bra?

Till top