Idol!

Snart är det Idol!!
Själv hoppas jag att Erik vinner:D
Calle borde ha åkt ut för längesen:/
Han började bli bra de sista gångerna -.-..
det skulle ha varit Tove och erik i final ;(...
Go Erik!

 
                                     VEM HEJAR DU PÅ?


#1 - - Anonym:

haha, grattis i förskott! =) jag fyller på söndag. ^^<3

#2 - - nor:

erik ska vinna, även fast jag inte kollar ^^

ska du kolla ? :)

#3 - - camilla:

hejsan du. jag kan lära dig via msn det är bara lägga till mig : [email protected] så hjälper jag dig! kram

#4 - - Tessan:

Fin blogg :) Ja hejjar på Calle hehe :D

#5 - - cindy:

SV: Tack så mkt :) Japp, designen är min egen.

Jag håller nog på Erik som de flesta andra ;)

#6 - - Tessan:

Ja vet ! :) Ja gör inte så mkt, men ska nog snart klä på mej kläder ! =) Själv då? ^^

#7 - - cindy:

SV: Jag tycker design är kul så för mig är det inte svårt, men så har jag ju gått några datakurser oxå. :)

Till top