Idag!:D

Har varit grymt trött hela dan!:O
Och de flesa andra också=/..
Det har varit en vanlig dag med vanliga lektioner=)..
Och det var jätteäcklig mat idag :S..
Fisk i hollandesås (stavning??) vanligtvis gillar jag fisk men..
Inte skolans den smakar ingentingx(..
Iallafall;)
På ''solosången'' efter lunch bjöd vår lärare på pepparkakor och julmust!;D
Smusslade till och med med några till kömpisarna;)
Sen sista lektionen var det Hk=)..
Vi skulle se på nån film=)..
Men jag hann inte se så mke tkr jag:)..
Alla (en i taget) skulle gå till Fröken och prata betyg=)
Jag fick ett VG  och man kan inte få MVG i 8:an.. stolt?^^
och jag fick gå lite tidigare till musiken=)
På julavslutningen ska vi köra 3 låtar=)
Olivia sjunger ''Ledarsång''''under the bridge''
Och jag på ''RunawayTrain''=)
Och alla på ''happy christmas'' elr va den hette=)
Jag funderar på att sjunga nått annat med=).. Själv alltså!=)
Jag är inte särskilt bra=/.. Men jag älskar att sjunga!:D
FÖRSLAG?:D
Puzz&Kram :)


Mums!:D


Saras fototalang;)
#1 - - ssssssssssssara:

du är asbra på att sjunga så gör det =D.

haha, fototalang! im sooo cool

#2 - - CLIP:

jag kan tänka mig det! helt klart värt det!

#3 - - CLIP:

I do!;)

Till top