Idag dåra=P (Happy Lucia!^^)

efter träningen duschade jag och sminkade mig för mama och jag skulle se på lucia på stallet=)
Hade mjukisbyxor^^<3 så himmla skönt;P..
det var bla. agility:D Hundarna var jättesöta^^<3
några var värsta raketerna och klarade banan galant.:)
Medans andra gjorde tvärtom;)..
och så fort nån hund gjorde fel.. så härde man hela läktarn.. HAHAHAHAHA!..
;D
Och ridlärarna å 2 till sjungde lite och så;D..
hehe askul;)..
Sen vare de vanliga:)
Och i pausen sålde dom lotter:)
Och jag köpte 8 stycken!! men inte vann jag nått........-.-
första pris var en stor korg fylld med godis och chokladaskar!!;O
mumma...:(
det var en kille från skolan som vann den:O..
Emil.. -.- som var sååå stolt över sig själv när han sjungt på lucian i fredags;)...
Sen vare skönt att sätta sig i bilen och åka hem:)..
Men nu äre såhär att jag måste vara tråkig och säga att jag måste gå och göra läxa:(..
prov imorrn i spanska... -.- jag  suger på spanska!;(
Puzz&kram :)

Avslutades med ett litet luciatåg:)
Urdålig bild jag vet:).. men de var så mörkt;)


Årets stallbästis:P
Bellis!
Till top