Hej:P

Hk provet tog jag hem och ska göra ett sorts ''hemprov'' typ:P..
Då får jag använda Hk boken till hjälp=)
men måste skriva på MVG nivå. Då får jag ett G=)
Vi tjejer i klassen gick och åt kl 11.00 för vi skulle gå på en föreläsning om internet=)
Han var rolig att lyssna på:P och han fick en faktiskt att lyssna:P..
Sen när vi kom tbx kring halv 2.. skulle vi ha Hk:P
och eftersom de var bara vi tjejer hade läraren köpt fika^^..
Elr jaa:P.. vi fick massa grönsaker och dipp=).. Och chips! och tårta elr kladdkaka!^^
mums!^^
Och lite musik efter skolan.. fick inte sjunga nå alls tror ja=(
Snart kanske jag ska måla lite:P.. och spela lite gitarr^^
Och sen ska jag göra en kladdkaka:).. för i kylskåpet står ett paket grädde som snart går ut;)
Och sen ska jag se Julkalendern:D.. Superhjältejul:)..
Om det var så den hette^^
Och juste. jag sitter barnvakt åt lillasyrran:).....
Puzz&Kram :)


Tjenixen^^                                   aa elr hur?-.-

JaEFulMenVemBryrSig!^^
#1 - - sara:

du e inte ful, ja är det, bildbevis hahhahhha! jag försvarar mig: var inte beredd.

#2 - - Jaaaag!:

du=fin!

jag=ful -.- ok???

Till top